2011. június 25., szombat

Érzelmes idézetek

Pontosan elég vagy ahhoz, hogy örökké és megmásíthatatlanul magadhoz láncolj.
Stephenie Meyer
Az én napom te vagy a felhõk fölött. Tudom kezelni a felhõket, de nem tudok megbirkózni egy napfogyatkozással.
Stephenie Meyer
Amióta te vagy nekem, én annyira megváltoztam, hogy szinte nem is igaz semmi sem, ami addig volt, amíg te nem voltál.
Szilvási Lajos
Azt hiszem szeretlek. Úgy érzem, mintha a szívem nem férne meg a mellkasomban. Mintha már nem is az én részem lenne, hanem már a tiéd. És, hogyha szeretnéd, én nem kérnék cserébe semmit. Nem kell ajándék, vagy bizonyíték az érzéseidre, csak az, hogy tudjam, hogy szeretsz. A szíved kell az én szívemért!
Csillagpor c. film
A pillanatok zörögve elvonulnak,
de te némán ülsz fülemben.
Csillagok gyúlnak és lehullnak,
de te megálltál szememben.
József Attila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése